منتظر یکی بودم که...!

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

تنهايي من از اونجايي شروع شد که ...

 

ميان اين همه " بود "

 

منتظر يکي بودم که "نبود "....

 



نظرات شما عزیزان:

عاشقانه
ساعت16:12---16 شهريور 1391
در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

روزی به نام فراموشی وجود ندارد . . .

اپم
اپمممممممممممممم


fatemeh
ساعت17:31---12 شهريور 1391
1. خدایا

در ۲ راهی زندگی ام

تابلوی راهت را محکم قرار بده

نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .


رضا
ساعت20:09---11 شهريور 1391
عمریست دلم چون صید در بند شده / ای دوست مگر قیمت دل چند شده ؟ / سنگین شده سایه ات ، کجایی / نکند ، یارانه ی عشق هم هدفمند شده ؟

fatemeh
ساعت18:46---10 شهريور 1391

حس خوبی نیست در رویای کسی گم شوی
که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد....


fatemeh
ساعت22:36---4 شهريور 1391
سلام رها جون من هر وقت میام اول به تو سر میزنم عزیزم....نارات نباشیااااااا از دستم چندروزی خانه نبودم نتونستم.بوووووووووووووووووووس خانومی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 20:54 نويسنده رها
яima